25 April 2009

APA DAH JADI 27




ISTERI TIADA NAFSU



Tengahari tadi ada sorang (surirumah) telefon isteri saya, bertanyakan mengapa dia tidak ada langsung nafsu sex.

Isteri saya meng'hello' saya semasa saya tengah berniaga di Pasar Chukai.

Kebetulan pada masa tu, di sebelah saya ada sorang yang berniaga ubat tradisional.

Saya bertanyakan hal ini padanya.

Dia kata, sebab terjadi begitu kerana mungkin selepas bersalin, surirumah berkenaan tidak mengambil ubat tradisional untuk memulihkan semula mana-mana urat yang terputus atau tersumbat.

Mungkin juga pada ketika ini surirumah berkenaan terlalu sibuk menguruskan rumahtangga hingga terlupa untuk me'ngurus'kan diri sendiri.

PENDAPAT SAYA :

Masalah tidak ada nafsu sex disebabkan oleh perjalanan darah tidak teratur.

Perjalanan darah jadi tidak teratur kerana jantung gagal mengepam darah secara normal.

SEPATUTNYA :

Jantung mengepam darah masuk kedalam otak, kemudian darah turun ke alat kelamin untuk membangkitkan nafsu.

Nak komen lebih-lebih, takut ada budak-budak yang tersesat masuk ke blog ni. Naya...!


CADANGAN DARI SAYA :

Cuba ambil dua sachet Kopi Kucing Galak dalam masa empat hari ( 1/2 sachet sehari).

Kemudian diteruskan dengan mengambil satu sachet Kopi Rafflesia dia sebelah pagi.

Sebaik-baiknya selepas bangun tidur iaitu semasa perut kosong.

Ambil lagi satu sachet Kopi Rafflesia pada sebelah malamnya.

Dah cuba baru tau...


.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan