19 April 2009

TESTIMONI 18



(sila click pada gambar untuk wajah yang lebih jelas. Bibir Tok Wan dah kemerah-merahan, senyum ceria dan muka berpeluh)



(ini permandangan di atas meja saya di Pasar Chukai. Disebelah kanan kopi tu ada baja VERMIKOMPOS (saya bikin sendiri ). Kelihatan juga buku "KUALITI BERGANTUNG KEPADA ANDA")



Nama dia Cik Long

Asal : Kg Fikri, Kemaman.

Kisah Tok Wan ni sangat menarik.

Bulan lepas di datang ke meja tempat saya berniaga di Pasar Chukai.

Dia tanya saya sama ada saya ada jual ubat lelah.

Saya kata tak ada.

Saya sebenarnya masih ragu-ragu nak katakan bahawa Kopi Sarang Burung ni sangat baik untuk pengidap penyakit lelah dan paru-paru berair.

Maklumlah, orang tua.

Beras dia pun Welfare yang tanggung.

Kalau tak berkesan, bimbang gak takut dia berpakat ngan anak beranak dia usung meja saya, masuk dalam sungai.

Tapi kalau nak cuba Kopi Sarang Burung, boleh lah.

Saya beri dia secara percuma 1 sachet kopi.

Seminggu kemudian dia datang lagi ke tempat saya berniaga dan beli satu kotak Kopi Sarang Burung.

Selepas dua minggu (17 April 2009), dia datang lagi untuk dapatkan satu kotak Kopi Sarang Burung.

Saya nampak perubahan yang amat ketara pada wajah Tok Wan ni.

Kalau dulu, masa kali pertama datang, nampak pucat, tidak bermaya dan nampak susah nak bernyawa.

Bila dia datang kali ini, terdapat banyak peluh pada mukanya.

Tok Wan ni juga beritahu kencing manisnya dah turun dan buang air mudah dan lebih banyak dari biasa.

Cuba click pada gambar untuk nampak lebih jelas.


.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan