20 April 2009

TESTIMONI 20

Font size
Saya mengesyorkan Puan Roha mengambil PEMAKANAN KESIHATAN dua biji sehari pada sebelah malam.

Pada masa yang sama saya syorkan dia berhenti buat sementara ubat biasa dan menggantikan dengan PEMAKANAN KESIHATAN selama 25 hari (50 biji).

Andai kata penyakitnya tak sembuh juga, Puan Roha tak rugi apa-apa sebab saya yang sponsor.

Jika tak sembuh juga, Puan Roha tak boleh salahkan PEMAKANAN KESIHATAN yang saya beri sebab ubat yang biasa dia ambil bertahun-tahun, tak berkesan juga (sekadar penahan sakit).

Saya juga tidak menjanjikan yang PEMAKANAN KESIHATAN yang saya beri boleh menyembuhkan penyakit yang dihidapi.

Dari segi pengalaman dan berdasarkan testimoni, produk ini boleh membantu masalah saraf. Itu saja.





Puan Roha Binti Abdul Ghani (38)

Kg Pondok Pasir, Ibok, Kemaman.
(tak jauh dari Zoo Kemaman)

Mengidap penyakit saraf sejak 12 tahun lalu.

Penderitaannya pernah tersiar di Sinar Harian edisi Terengganu (Sabtu 17 April 2009).




Kelihatan isteri dan anak saya, Megat Muhammad Hariz serta suami Puan Roha, YM Raja Chik Bin Raja Ahmad (43)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan